Η Ελεονώρα Μελέτη έχει δημοσιοποιήσει κάθε πτυχή της ζωής της μέχρι σήμερα, αλλά τελικά φαίνεται πως κρατά πάντα κάτι για το μέλλον.

Η παρουσιάστρια του μεσημεριανάδικου του STAR μίλησε στην κάμερα του πρωινάδικου του MEGA και αποκάλυψε πως αντιμετωπίζει πρόβλημα με τη μέση της από την παιδική της ηλικία.

«Σήμερα ήμουν χάλια, πριν βγω στην εκπομπή, έκλαιγα από τον πόνο. Είναι εκ γενετής το πρόβλημα και τώρα είναι σε έξαρση. Σήμερα ειδικά, όμως, (σ.σ.: για την εκπομπή της Δευτέρας) είχα πάρει τους συνεργάτες μου, για να ειδοποιήσουν τον Θέμη Μάλλη να είναι stand by, επειδή έκλαιγα συνέχεια. Δεν μπορώ να κάτσω, υποφέρω. Είμαι σε τραγική έξαρση τώρα, σε φάση με πρακτικά θέματα. Δεν μπορώ να βάλω τακούνι, να τρέξω, να κάτσω, να περπατήσω...».

Όσον αφορά στα προσωπικά της:

«Είμαι πάρα πολύ καλά... Δεν κρύβω κάτι, προς Θεού. Δεν έχω κρύψει κάτι και δεν το έχω κάνει ποτέ μου. Απλώς έχω φθάσει σε ένα σημείο που κατάλαβα πως μπορείς να ζήσεις πάρα πολύ ωραία τη ζωή σου χωρίς να δίνεις κανένα δικαίωμα». Zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai