Τον έχει κουράσει η προβολή στα media τον Μύρωνα Στρατή και τη μόνη φορά που θα προβαλλόταν η δουλειά του και όχι η σχέση του με τη Μαίρη Συνατσάκη είπε «όχι».

Θα έθετε υποψηφιότητα για την Eurovision;

«Μέσω της εταιρίας μου, της Panik Records, είχα φτιάξει ένα κομμάτι, αλλά τελευταία στιγμή “κόλωσα”. Ξέρεις αυτή η “φανταστική” έκθεση που υπάρχει, που όλα τα κανάλια ασχολούνται με σένα και το τραγούδι σου... Έχω ήδη αρκετή έκθεση που προσπαθώ να αντέξω. Πιστεύω όλο αυτό θα με ταλαιπωρούσε ιδιαίτερα».

Για τη συμμετοχή του στο Dancing With The Stars είπε: 

«Πήγα για να πω το τραγούδι μου και έκανα και δυο βήματα. Με έριξε ο σκηνοθέτης! Έκανα κάτι ανάποδες κωλοτούμπες και κάτι τέτοια που δεν τα έδειξε».

Για τη σέξι φωτογράφιση που έκανε η Μαίρη Συνατσάκη στο περιοδικό Shape, σχολίασε: 

«Εγώ χαίρομαι, μου αρέσει στις φωτογραφήσεις. Κρίμα που δεν πέτυχε την καλή εποχή, να έχουμε μια πραγματικά... καλή φωτογράφιση». 

Θα κάνει πρόταση γάμου στη Μαίρη Συνατσάκη: 

«Δεν έχουμε “καναδυό” χρόνια μπροστά μας; 31 είμαι. [...] Εμένα, πάντως, θα μου άρεσε η πρόταση γάμου να γίνει μες στην καθημερινότητα, επειδή πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι δεν ζουν για την καθημερινότητα, αλλά για το ωραίο, το οποίο θα ‘ρθει».
ΠΗΓΗ: Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai