Η νίκη του στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο», το χρηματικό έπαθλο αλλά και η αναγνώριση φαίνεται ότι του κατέστρεψαν τη ζωή παρά τη βελτίωσαν. Ο λόγος για τον Νίκο Γεώργα, τον τραγουδιστή που έκλεψε τις καρδιές των τηλεθεατών.

Το ταλέντο και η φωνή του μαγνήτισαν το κοινό και τον έστεψαν νικητή του ριάλιτι, τρία χρόνια μετά όμως η ζωή του είναι πολύ διαφορετική από ό,τι είχε φανταστεί. Όπως ο ίδιος αποκαλύπτει στην εφημερίδα «News», εδώ και καιρό έχει χωρίσει με τη γυναίκα του και αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα. 

Με αφοπλιστική ειλικρίνεια, μάλιστα, δηλώνει: «Έχω σκεφθεί να αυτοκτονήσω. Και όχι μόνο μια φορά. Αλλά είμαι πολύ δειλός για να το κάνω. Η μουσική είναι ο λόγος που παραμένω ζωντανός, το τραγούδι. Στα χρόνια που μεσολάβησαν από τη νίκη μου, έκανα λάθη. Απάτησα τη γυναίκα μου -ήμασταν 28χρόνια μαζί- και χωρίσαμε. Ήταν πολύ ζηλιάρα η Ελένη, αλλά έφταιξα και εγώ τρομερά». Zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai