Για τις δύσκολες ώρες που βίωσε μίλησε ο αγαπημένος τραγουδιστής Γιάννης Κότσιρας σε πρόσφατη συνέντευξή του.

«Πέρασα τουλάχιστον δύο φορές κατάθλιψη στη ζωή μου. Η πρώτη ήταν όταν ξεκίνησα να κάνω αυτήν τη δουλειά, το 1997. Αισθάνθηκα να χάνω τα πάντα γύρω μου, όταν όλοι ασχολούνταν με μένα. Έβλεπα να χάνω τους φίλους μου, την ησυχία μου, την ιδιωτικότητά μου. Ήθελα να παρατήσω το τραγούδι. Βρήκα τη δύναμη, όμως, να βάλω τους δικούς μου όρους σ’ αυτό το κομμάτι. Η δεύτερη φορά ήταν πριν από μερικούς μήνες, όταν γράφτηκε ένα μεγάλο ψέμα για μένα και με έριξε πάρα πολύ ψυχολογικά» δήλωσε στο περιοδικό «ΕΓΩ».

Όσο για τη θεραπεία του, ανέφερε πως ήταν η ίδια του η δουλειά: «Έκανα τα πάντα. Πρώτα ζήτησα τη βοήθεια ειδικού. Το δεύτερο ήταν να αφιερωθώ στους ανθρώπους και στα πράγματα που με κάνουν να νιώθω καλύτερα. Πέρασα τη δυσκολία μου για δυο-τρεις μήνες και μετά βγήκα έξω στον κόσμο. Πήρα τους μουσικούς μου, τους φίλους μου και γυρίσαμε την Ελλάδα». Zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai