Ο Πάνος Μουζουράκης μίλησε για την παρ’ ολίγον συμμετοχή του στο ξαναζεσταμένο μιούζικαλ «Δαίμονες» στο πλευρό της Άννας Βίσση.

«Δημοσιογράφος είσαι, έτσι; Ξέρεις ότι οι φήμες κυκλοφορούν πολύ πριν "κλειστεί" μια δουλειά, πριν ολοκληρωθεί η όποια διαπραγμάτευση. Η αλήθεια απέχει πάρα πολύ από αυτά που λέγονται, αλλά θα την πάρω στον τάφο μου» είπε στην κάμερα του STAR.

Υπάρχει η φήμη πως η συνεργασία δεν προχώρησε λόγω του αλαζονικού του χαρακτήρα…

«Έχω σταματήσει να τα παρακολουθώ. Πιο πολύ με παίρνουν τηλέφωνο και από εσάς τα μαθαίνω όλα αυτά. Έχω αποφασίσει να ασχολούμαι με τα θετικά πράγματα που μου συμβαίνουν στη ζωή μου, παρά με οτιδήποτε μπορεί να είναι ψέμα ή αλήθεια».

Η σχέση του με την Άννα Βίσση;

«Ήταν πάντα ευγενέστατη στο τηλέφωνο και εγώ προσπαθούσα να κρατήσω τους τύπους, να είμαι καλό παιδί, όπως με μεγάλωσε και με έμαθε η μάνα μου να είμαι». Zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai