Η Kristen Stewart ζήτησε συγνώμη για την απιστία της

Η Kristen Stewart η νεαρή ηθοποιός σύμφωνα με δημοσιεύματα απάτησε τον αγαπημένο και συμπρωταγωνιστή της Robert Pattinson με τον σκηνοθέτη Rupert Sanders. Η Kristen μετά την απιστία της...με τον παντρεμένο, πατέρα δύο παιδιών σκηνοθέτη και μετά τα δημοσιεύματα και τις φωτογραφίες στις οποίες η 22χρονη βρίσκεται σε τρυφερά τετ-α-τετ με τον 41χρονο Rupert Sanders, αναγκάστηκε να εκδώσει ανακοίνωση όπου παραδέχεται τα πάντα. Έρχεται λοιπόν ζητώντας δημοσίως συγγνώμη από τον αγαπημένο της, στην προσπάθεια της να μπαλώσει την κατάσταση.
«Λυπάμαι πάρα πολύ για τον πόνο και την ντροπή που προκάλεσα στους κοντινούς μου ανθρώπους και σε όλους όσους εμπλέκονται. Αυτή η επιπόλαιη στιγμή έθεσε σε κίνδυνο το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου, τον άνθρωπο που αγαπώ και σέβομαι πιο πολύ, τον Rob. Τον αγαπώ, τον αγαπώ και λυπάμαι πάρα πολύ», είπε η Kristen.

Ανακοίνωση εξέδωσε ωστόσο και ο σκηνοθέτης Sanders, που είναι παντρεμένος με το μοντέλο Liberty Ross και έχουν δύο παιδιά μαζί.

Ο Rupert Sanders εξέφρασε και αυτός δημόσια τη λύπη του προς την οικογένειά τους, ελπίζοντας ότι η σύζυγός του θα τον συγχωρέσει και θα του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία. «Η υπέροχη γυναίκα μου και τα παιδιά μου είναι ότι έχω και δεν έχω στον κόσμο. Τους αγαπώ με όλη μου την καρδιά και προσεύχομαι ότι θα μπορέσουμε να το ξεπεράσουμε μαζί», είπε. Ο Robert Pattinson δεν έχει ακόμη σχολιάσει τα γεγονότα. Zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai