Μπεγνής: "Δεν αφορά κανέναν αν είμαι gay"

Έξω από τα δόντια τα είπε για μια ακόμα φορά ο Μέμος Μπεγνής. Ο ηθοποιός μίλησε για την κακή αισθητική που κυριαρχεί στη ζωή μας και έδωσε...την απάντησή του σε όσους ασχολούνται με τη σεξουαλικότητά του.

«Δεν αφορά κανέναν αν εγώ είμαι gay, αν η φίλη μου είναι λεσβία ή αν εγώ πάω με γυναίκες ή άνδρες. Αυτό είναι καθαρά προσωπική μου επιλογή και δεν έχω καμιά υποχρέωση να αποδείξω σε κανέναν τι κάνω εγώ και ποιος είμαι. Έχω έρθει σ’ αυτόν το χώρο για να κάνω τη δουλειά μου και τίποτε άλλο», είπε.

Ο ηθοποιός έδωσε και τις διευκρινήσεις του για τα σχόλια που είχε κάνει για την Πάολα και την αισθητική σκυλάδικου.

«Για να μην συνεχίσουμε αυτό το πράγμα, ήταν ένα τυχαίο όνομα. Κατηγορήθηκα ότι ζηλεύω την επιτυχία της. Αναφερόμουν γενικώς στην κάθε Πάολα. Η συγκεκριμένη κοπέλα κάνει πάρα πολύ καλά τη δουλειά της. Δεν έχω κανένα πρόβλημα μ’ αυτό γιατί εγώ τα έχω καλά με τη ματαιοδοξία μου. Το συγκεκριμένο όνομα το είπα τυχαία για να δείξω την αγανάκτησή μου, ότι αυτό γίνεται τρόπος ζωής. Το σκυλάδικο ως αισθητική το έχουμε στη ζωή μας, στην τηλεόραση, στην καριέρα μας, στις κίτρινες εκπομπές, στην οικογένειά μας, παντού», είπε.

Ο Μέμος Μπεγνής δήλωσε αγανακτισμένος με τους πολιτικούς που έχουν φτάσει τη χώρα σ’ αυτό το σημείο και παραδέχθηκε ότι και ο ίδιος έχει βιώσει την κρίση.

«Έχω φτάσει κι εγώ, όπως όλοι μας σε ακραία οικονομικά αδιέξοδα. Έχω φτάσει σε σημείο να μην μπορώ να επιβιώσω, απλώς είμαι τυχερός γιατί έχω ένα fast food στη Σαλαμίνα, το οποίο πάει πολύ καλά δόξα τω Θεώ. Δεν μου έχει δώσει βέβαια ακόμα ούτε ένα ευρώ γιατί είμαστε στη φάση της απόσβεσης. Υπάρχει όμως το αποκούμπι», είπε. Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai