Τι λέει η Δέσποινα Βανδή για το μιούζικαλ Ρήγα – Αποστόλου

Λίγο πριν από την επιστροφή της εκεί από όπου ξεκίνησε, το Ποσειδώνιο, η Δέσποινα Βανδή μας δίνει μια πρώτη γεύση για τη συνεργασία της με τον Αντύπα, αλλά αποκαλύπτει...και τι τελικά θα γίνει με το πολυαναμενόμενο μιούζικαλ των Ρήγα – Αποστόλου στο οποίο είχε ακουστεί ότι θα πρωταγωνιστήσει.

«Αν δεν μου γίνει ολοκληρωμένη πρόταση δε θα σχολιάσω. Θα μου άρεσε να κάνω κάποια στιγμή ένα μιούζικαλ, όμως θεωρώ ότι το συγκεκριμένο timing δεν είναι το κατάλληλο. Δεν αισθάνομαι δηλαδή καθόλου την ανάγκη να μπω σε μια τέτοια διαδικασία. Αυτή τη στιγμή θέλω μόνο να πω τα τραγούδια μου», είπε.

Μάλιστα δηλώνει κατενθουσιασμένοι για τις εμφανίσεις της στο Ποσειδώνιο.

«Το γεγονός ότι γύρισα στο Ποσειδώνιο μου φέρνει ωραίες αναμνήσεις. Είναι ένας χώρος όπου πρωταγωνιστούσαν η Καίτη Γαρμπή, ο Βασίλης Καρράς, ο Πασχάλης Τερζής και πολλοί ακόμα. Για την ακρίβεια το Ποσειδώνιο ήταν κάποτε για έναν τραγουδιστή η απόλυτη καταξίωση. Προσωπικά αποτελούσε επίσης την επαφή μου με το αθηναϊκό κοινό. Μέχρι τότε η Αθήνα για μένα όταν ερχόμουν από τη Θεσσαλονίκη, άρχιζε από το Ποσειδώνιο και τελείωνε στη Συγγρού. Δεν ήξερα τίποτε άλλο γι’ αυτήν», τόνισε.

Τον τελευταίο καιρό μάλιστα είναι πάρα πολύ χαρούμενη που η καινούργια της δουλειά, δια χειρός Φοίβου, πάει πολύ καλά και έχει ενθουσιάσει τον κόσμο.

Όσο για το πώς φαντάζεται τον εαυτό της σε δέκα χρόνια;

«Το πιο βασικό για μένα είναι να είμαι υγιής τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου, αλλά και οι άνθρωποι γύρω μου. Και το σημαντικότερο; Να μη χάσω τη διάθεσή μου να ονειρεύομαι. Όταν κάποιος κάνει όνειρα, αυτά του δίνουν ενέργεια, είναι κινητήριος δύναμη», απαντά. Πηγή: Celebrity Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai