Η Άννα Βίσση και η "προσωπική αντιπάθεια"¨στον Γιώργο Νταλάρα : Πριν λίγο καιρό η Άννα Βίσση είχε

Πριν λίγο καιρό η Άννα Βίσση είχε "εντυπωσιάσει" με την δήλωση που είχε κάνει ότι ο «Ο Αντώνης (Σαμαράς) ήρθε σε μία στιγμή που...βίωνα ένα πολύ δύσκολο χωρισμό από την πρώτη μεγάλη μου σχέση (με τον Γιώργο Νταλάρα), και μόνο με κάτι άλλο θα μπορούσα να το ξεπεράσω. Ο Αντώνης ήταν ένα πολύ γλυκό παιδί, που μου έδωσε άλλο αέρα στη ζωή μου"!
Τότε φυσικά συζητήθηκαν πολύ οι δηλώσεις τις και για τις δύο αυτές τις σχέσεις.

Αυτή τη φορά και πάλι μας "εντυπωσιάζει" καθώς μιλώντας στο περιοδικό «Psychologies», η Άννα Βίσση αναφερόμενη στα πρόσφατα επεισόδια στις συναυλίες του Γιώργου Νταλάρα είπε ότι «Δεν μπορώ να καταδικάσω κανενός την οργή και το τι τον έκανε να φτάσει μέχρι εκεί. Θέλω να καταλάβω γιατί έχει φτάσει κάποιος στο σημείο να πετάξει ένα γιαούρτι».

Φυσικά αυτό που μας αφήνει και πάλι "άφωνους" είναι η "προσωπικής της αντιπάθεια" στο πρόσωπο του Γιώργου Νταλάρα!

«Δεν τρέφω καλά συναισθήματα για τον Γιώργο Νταλάρα. Σε προσωπικό επίπεδο, όχι σε καλλιτεχνικό. Τον σέβομαι σαν καλλιτέχνη, αλλά έχω μια προσωπική αντιπάθεια που δεν φοβάμαι να την πω – να, την λέω σε σας τώρα για πρώτη φορά- που δεν είμαι αντικειμενική. Συγγνώμη». Για να δούμε τι θα ακούσουμε στη συνέχεια! Madata.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai