Τρύφωνας Σαμαράς: "Δεν είμαι ηθοποιός, είμαι κομμωτής"

Για το νέο του εγχείρημα, τη συμμετοχή του στη θεατρική παράσταση «Οι Απελπισμένοι» του Γιώργου Βάλαρη, μίλησε...στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» ο Τρύφωνας Σαμαράς.
«Κοίτα, δεν είμαι ηθοποιός, ούτε θα ανεβάσουμε τον Άμλετ -για να εξηγούμαστε. Αλλά σε αυτό που έχω να κάνω, θέλω να είμαι καλός. Το έχω πάρει σοβαρά» εξήγησε ο γνωστός hairstylist, ενώ αποκάλυψε ότι από παιδί αγαπούσε την υποκριτική: «Γενικά, το θέατρο είναι κάτι που αγαπούσα από μικρός. Πίστευα, όμως, ότι δεν είχα ταλέντο. Γι’ αυτό το σταμάτησα. Και η μαμά μου ήθελε να είμαι κομμωτής, για να έχω δουλειά».
Τέλος, ξεκαθάρισε: «Δεν αλλάζω επάγγελμα. Το επάγγελμά μου είναι κομμωτής. Απλά, αυτό (το θέατρο) μου αρέσει, γιατί ικανοποιώ το όνειρό μου και θέλω να το κάνω καλά, αλλά δεν θέλω να ασχοληθώ με την ηθοποιία». Zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai