Χατζηνικολάου: "Με κρατάει στo Alter ένας ηθικός περιορισμός"

Για το θέμα του Alter και το μέλλον του μίλησε στη ραδιοφωνική εκπομπή του ο Νίκος Χατζηνικολάου απαντώντας...στα δεκάδες μηνύματα ακροατών που δέχεται.
«Δεν την έχω την απάντηση, αυτό που ξέρω είναι ότι δεν υπάρχει δελτίο ειδήσεων και δεν θα υπάρχει πρόγραμμα μέχρι το τέλος του μήνα. Όλοι ευχόμαστε και ελπίζουμε κάτι να γίνει» τόνισε ο άνκορμαν του κεντρικού δελτίου του Alter, ο οποίος στάθηκε στα δεκάδες μηνύματα ακροατών που δέχεται.
«Ακούω τα παράπονα σας, το νιώθω και εγώ ότι αυτή η απουσία του Alter, της διαφορετικής αυτής φωνής που έγινε πλειοψηφική, δεν είναι καλή, ειδικά αυτή την περίοδο. Μη νομίζετε ότι στενοχωριέμαι λιγότερο από εσάς» τόνισε ο δημοφιλής δημοσιογράφος και εξήγησε ότι έχει ηθικούς περιορισμούς όσον αφορά το κανάλι του Μπουρναζίου: «Οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι έχω έναν ηθικό περιορισμό με τις 700 οικογένειες του καναλιού και την φιλία μου με τον Ανδρέα Κουρή, με τον οποίο είμαστε συνέταιροι στη Real. Θα δείξω και άλλη υπομονή και θα περιμένων τις εξελίξεις στο Alter».
Κλείνοντας την αναφορά του στο θέμα, ο Νίκος Χατζηνικολάου υπογράμμισε ότι προτάσεις υπάρχουν αλλά ο ίδιος δεν τις εξετάζει, τουλάχιστον όχι ακόμη: «Μπορώ εύκολα να βρω ένα άλλο κανάλι. Ίσως όμως δεν βρω εύκολα τη δημοσιογραφική ελευθερία που έχω στο Alter και έκανε και εσάς να αγαπήσετε το κανάλι. Η απόφαση μου λοιπόν είναι να περιμένω». Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai