Μελέτη: "Το ότι είναι καταπληκτική, δεν σημαίνει ότι θα την παίρνω συνέχεια από πίσω"

Στα σενάρια που την θέλουν να αφήνει την πρωινή ζώνη για την μεσημεριανή λόγω της «μετακόμισης» της Ελένης Μενεγάκη απάντησε...η Ελεονώρα Μελέτη. «Το ότι είναι καταπληκτική, δεν σημαίνει ότι θα την παίρνω συνέχεια από πίσω», επισήμανε μεταξύ άλλων η παρουσιάστρια που σήμερα μας είπε την πρώτη τηλεοπτική «καλημέρα» της σεζόν!
Μέσα από την ραδιοφωνική της εκπομπή στον «Δρόμος 89.8», η Ελεονώρα έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα και φήμες. «Βγήκαμε απέναντι με την Ελένη τρία χρόνια. Μετά χώρισαν οι δρόμοι μας κι εγώ έγινα πολύ πρωινός τύπος. Αυτό δεν σημαίνει ότι τώρα θα γίνω μεσημεριανός», ανέφερε η παρουσιάστρια.
«Εγώ αυτή την ενημέρωση έχω κι αυτό ξέρω. Αν εσείς ξέρετε κάτι παραπάνω σας παρακαλώ πείτε μου, γιατί έχω αρχίσει να περιορίζω τα ξενύχτια μου για να μπορώ να ξυπνάω το πρωί», συνέχισε η Ελεονώρα, επισημαίνοντας ότι η «Πρωινή Μελέτη» έκανε σήμερα πρεμιέρα.
Αστειευόμενη με το ότι πρέπει να ξυπνάει από τις 5 το πρωί για την εκπομπή της, η Ελεονώρα κατέληξε: «γίνονται πολλές αλλαγές στην τηλεόραση. Εμείς είμαστε στα ίδια και ελπίζω να παραμείνει έτσι»! Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai