Δούκισσα Νομικού: Έκανα πλαστική στήθους, είμαι με τον Χολίδη

Συνέντευξη στο περιοδικό Down Town έδωσε η Δούκισσα Νομικού και για πρώτη φορά ίσως είναι τόσο απελευθερωμένη που μιλά για όλα. Για το Χρήστο Χολίδη, για...το super sexy trailer της εκπομπής της «Life and Style», ακόμα και για το αν έκανε τελικά ή όχι πλαστική στήθους.
«Για να τελειώσει όλη αυτή η παραφιλολογία και επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής, το ήθελα, το έκανα, μ’ αρέσει και το θέμα τελειώνει εδώ. Δεν έχω σκοπό να το κρύψω, ούτε να το αναλύσω», είπε η Δούκισσα, αφήνοντας μας η αλήθεια είναι σύξυλους. Γιατί το κορίτσι δεν μας έχει συνηθίσει έτσι.
Όλο δεν ξέρω, δεν απαντώ για την προσωπική μου ζωή, σας παρακαλώ μη με πιέζετε και τέτοια είναι. Τώρα να απαντά μπαμ και κάτω για την πλαστική, ε… είναι λίγο παράξενο.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, η Δούκισσα μίλησε επιτέλους ξεκάθαρα και για τον Χρήστο Χολίδη. Θα μου πείτε τι να κάνει η κοπέλα, αφού βγήκε ο άνθρωπος και το βροντοφώναξε ότι είναι μαζί; Να τον διαψεύσει; Θα πέσει κραβατομουρμούρα.
«Είμαι καλά, είμαι ερωτευμένη, είμαστε μαζί με τον Χρήστο και αυτό μετράει. Πραγματικά δεν έχω να πω κάτι άλλο», δήλωσε.
Είπε όμως και ότι ο Χρήστος έχει κάνει πολλά για εκείνη και συνεχίζει να κάνει και επίσης ότι δεν ζηλεύει τον καλό της.
«Οι σχέσεις των ανθρώπων άλλωστε βασίζονται στην εμπιστοσύνη… Λέμε τώρα!», είπε.
Η Δούκισσα όμως μίλησε και για την κρίση που έχει χτυπήσει και την τηλεόραση.
«Ως άνθρωπος, δε σου κρύβω ότι λυπήθηκα πολύ για όσους έμειναν χωρίς δουλειά αυτή τη χρονιά στην τηλεόραση. Περισσότερο στενοχωριέμαι γιατί με την αποχώρηση ενός ηχηρού ονόματος παίρνει η μπάλα και όλους τους άλλους που βρίσκονται πίσω από τις κάμερες, οι οποίοι και λιγότερα χρήματα παίρνουν και περισσότερες ώρες δουλεύουν», τονίζει.
Πάντως η ίδια είναι από τους τυχερούς. Και στο «Just the two of us» θα είναι, και στο «Life and Style» αν όλα πάνε καλά στο ALTER και δική της ραδιοφωνική εκπομπή έχει. Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai