Μπαλτζή: "Μακάρι η Τατιάνα να καλέσει τον Λάτσιο στην εκπομπή"

«Επιτρέψτε μου να έχω το δικαίωμα να αλλάζω γνώμη. Ο άνθρωπος που δεν αλλάζει γνώμη είναι σαν πεθαμένος. Περνάω πολύ καλά στην εκπομπή, είμαι ο εαυτός μου. Κι αν κάνω λάθος, θα το λουστώ!», λέει η Σάννυ Μπαλτζή....
σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Εγώ weekly», απορρίπτοντας τα καλούπια και τους κανόνες που θέλουν μια αντισυμβατική γυναίκα να μην κάνει τηλεοπτική εκπομπή.
Η Σάννυ μιλά επίσης και για όλο αυτό το σούσουρο που είχε γίνει το καλοκαίρι με την ίδια, τον Γ. Λάτσιο και το… ειδύλλιο που λεγόταν ότι υπήρχε μεταξύ τους.
Μάλιστα δεν κρύβει ότι τη θύμωσε πάρα πολύ ότι ακύρωσαν και την προσωπικότητά της και την πορεία της στο χώρο της μουσικής.
«Είπαν ότι είμαι κορίτσι από ριάλιτι, ανερχόμενη τραγουδίστρια, ανερχόμενο μοντέλο… Μία μου πλευρά, όταν άρχισα να χάνω το χιούμορ μου, θύμωσε πάρα πολύ, γιατί ακόμη και για έναν εγκληματία στο δικαστήριο μετρά ο πρότερος έντιμος βίος. Θεώρησαν ότι η στάση μου είκοσι χρόνια μέσα στο χώρο, όπου ήμουν ένας απόλυτα low profile καλλιτέχνης δεν μέτρησε καθόλου. Με πάτησαν σαν σκουλήκι! Ένιωσα πως όλη μου η ζωή και η στάση μου δεν άξιζε μία», λέει.
Παραδέχεται ακόμα ότι ίσως το γεγονός ότι έγινε το… «κορίτσι του Γιάννη Λάτσιου» να ευθύνεται που κάνει τηλεόραση.
«Με την έννοια ότι τώρα πια ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται. Τι χειρότερο να μου συμβεί από το να γίνω πρωτοσέλιδο σε εφημερίδα, όπως έγινα; Αυτός ήταν ο χειρότερος εφιάλτης μου!», εξηγεί.
Άραγε πώς θα αισθανθεί αν ο Γιάννης Λάτσιος πάει καλεσμένος στην εκπομπή «Μίλα»;
«Μακάρι», λέει η Σάννυ με την αποστομωτική ειλικρίνεια που την διακρίνει. «Αγαπώ Γιάννη Λάτσιο. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να τον καλέσει η Τατιάνα στην εκπομπή»! Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai