Δέσποινα Βανδή: Δημόσια εμφάνιση μετά από 7 μήνες απουσίας!

Εφτά ολόκληρους μήνες έλειψε η Δέσποινα Βανδή από τις πίστες και από τα φώτα της δημοσιότητας. Όλο αυτό το διάστημα η τραγουδίστρια...
ξεκουράστηκε, γέμισε τις μπαταρίες της και πλέον είναι έτοιμη να κατακτήσει ξανά τις νύχτες του χειμώνα!
Η κάμερα του Star την πέτυχε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», λίγο πριν αναχωρήσει για τη Γερμανία όπου έχει δυο προγραμματισμένες συναυλίες για το βράδυ της Παρασκευής.
Πως ένιωθε όμως όλο αυτό το διάστημα μακριά από τις πίστες αλλά και από τις κάμερες;
«Η αλήθεια είναι πως έχω πάρα πολλούς μήνες να τραγουδήσω. Ήταν πολύ μεγάλο το διάστημα που κάθισα. Είναι ωραία. Ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα. Συγκεντρώθηκα πιο πολύ στην οικογενειακή μου ζωή, πέρασα πάρα πολύ χρόνο με τα παιδιά μου. Η κόρη μου χθες μου είπε, “πάλι δουλεύεις μαμά;” και μου ήρθε να βάλω τα γέλια, ήταν τόσο αστείο. Έχω από το Μάρτιο να τραγουδήσω και μου έχει λείψει πάρα πολύ».
Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως δεν θα συμμετάσχει στο μιούζικαλ του Αλέξανδρου Ρήγα όπως αρχικά είχε ακουστεί:
«Το συζητάμε από την Άνοιξη με τον Αλέξανδρο, αλλά αποφασίσαμε ότι στο χώρο που θέλουμε να το κάνουμε, θα το κάνουμε το 2012, πρώτα ο θεός κι αν όλα πάνε καλά, είπαμε για τον άλλο χειμώνα».
Πού θα την απολαύσουμε; όπως λέει και η ίδια χαριτολογώντας, φέτος το χειμώνα θα βρίσκεται στα παλιά της λημέρια, (τις πίστες), παρέα με την Έλλη Κοκκίνου και τον Κώστα Καραφώτη. Δείτε το video… Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai