Γάζωσαν το αυτοκίνητο γνωστής δημοσιογράφου

Εφιαλτικές στιγμές έζησε γνωστή δημοσιογράφος στα Ανώγεια της Κρήτης, όπου παραθέριζε, όταν άγνωστοι...γάζωσαν το αυτοκίνητό της με δεκάδες σφαίρες από Καλάσνικοφ. Το περιστατικό συνέβη χθες στις 7.00 το πρωί, όταν η δημοσιογράφος Δήμητρα Γκαλονάκη -γνωστή στον χώρο του οικονομικού ρεπορτάζ- ετοιμαζόταν να αναχωρήσει μαζί με την οικογένειά της από το ξενοδοχείο όπου διέμεναν στη Μεγαλόνησο.
Η ίδια μιλάει αποκλειστικά στην «Espresso» για τη περιπέτειά της και περιγράφει πώς γλίτωσε από τις ριπές των όπλων. «Ηταν γύρω στις 7.00 το πρωί. Είχαμε ξυπνήσει και ετοιμάζαμε τις βαλίτσες μας για να επιστρέψουμε στην Αθήνα. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα μπορούσε να είχε συμβεί, αν είχαμε κατέβει στο αυτοκίνητο λίγη ώρα νωρίτερα» λέει η κ. Γκαλονάκη, η οποία παρά το πρώτο σοκ που υπέστη όταν είδε το αυτοκίνητό της διαλυμένο από τις σφαίρες, κατάφερε να ανακτήσει αμέσως την ψυχραιμία της. «Την ώρα που χτυπούσαν το αυτοκίνητο ήμασταν με τον σύζυγο και τον γιο μου στο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου διαμέναμε. Ακούσαμε τους πυροβολισμούς, αλλά φανταστήκαμε πως επρόκειτο για μεθυσμένους που γυρνούσαν σπίτι και έριχναν στον αέρα. Δεν μπορούσα να διανοηθώ πως έριχναν με μανία πάνω στο αυτοκίνητό μου».
Οι ώρες που ακολούθησαν ήταν γεμάτες αγωνία για την ίδια και την οικογένειά της. «Ο πρώτος που είδε το αυτοκίνητο ήταν ο γιος μου, ο οποίος κατέβηκε από το δωμάτιο για να τσεκάρει τα λάστιχα του αυτοκινήτου πριν πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα. Το παιδί ήρθε πάνω ταραγμένο, αφού δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που είχε δει. Μας περιέγραψε με δυσκολία τι είχε συμβεί και αμέσως κατεβήκαμε με τον σύζυγό μου στον δρόμο. Φυσικά παγώσαμε. Το περίεργο είναι πως ενώ γύρω υπήρχαν και άλλα αυτοκίνητα, επέλεξαν μόνο το δικό μου ως στόχο. Δεν ξέρω τι μπορεί να έχει συμβεί. Προσπαθώ ακόμη να λύσω τον γρίφο» λέει με απορία η κ. Γκαλονάκη, η οποία ισχυρίζεται πως δεν είχε ποτέ διαφορές με κάποιον στην περιοχή: «Δεν ξέρω τι να υποθέσω, αλλά δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με κάποιον στη περιοχή. Βρισκόμουν στα Ανώγεια, απ’ όπου κατάγομαι, περίπου ένα μήνα για διακοπές μαζί με την οικογένειά μου και δεν ενοχλήσαμε ποτέ κανέναν». 
Στο σημείο έφτασαν αμέσως άντρες της Ασφάλειας Ανωγείων, οι οποίοι συνέλεξαν τις σφαίρες και άρχισαν τις έρευνες προκειμένου να βρεθούν οι δράστες. «Περιμένω από την αστυνομία να μάθω κι εγώ τι ακριβώς έχει συμβεί» λέει η κ. Γκαλονάκη και τονίζει: «Δεν έχω λόγο να φοβάμαι για τη ζωή μου». Espressonews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai