H Sunny Μπαλτζή μιλάει για τον Λάτσιο!

«Εγώ ζω σε έναν μικρόκοσμο όπου οι μεγάλοι άνθρωποι ασχολούνται με ιδέες, οι μέτριοι με τα γεγονότα και οι μικροί με τους άλλους», είπε η Sunny Μπαλτζή αποκλειστικά στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινή Μελέτη», απαντώντας...
στα δημοσιεύματα που την θέλουν ζευγάρι με τον Γιάννη Λάτσιο. Χωρίς να διαψεύδει ξεκάθαρα όσα λέγονται και γράφονται, η μουσικός δεν έκρυψε την ενόχλησή της. «Είμαι σε θέση να δικαιολογήσω ότι κάποιοι άνθρωποι κάνουν κάποια δουλειά, αλλά οφείλω να σεβαστώ τον εαυτό μου και να συνεχίσω να ζω κανονικά δίχως να πάρω τίποτα από αυτό που είμαι», είπε. «Ήταν ένα αρχικό σοκ και για τους ανθρώπους που με εκτιμούν και τους εκτιμώ, επέστρεψα κάποια στιγμή στον εαυτό μου. Η σοβαρότητα είναι αδυναμία και εγώ έχω επιλέξει να μην ζω ούτε με σοβαρότητα ούτε με το αντίθετο», πρόσθεσε η Sunny και συμπλήρωσε ότι δεν θα βάλει νερό στο κρασί της. Μάλιστα, η μουσικός πρόσθεσε με νόημα πως θα διαλέγεται και θα ζει με τους ανθρώπους που θέλει, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν! «Δεν υπάρχουν αταίριαστοι άνθρωποι! Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει ούτε στη φύση, εκτός κι αν πρόκειται για διαφορετικά είδη», κατέληξε η Sunny. Μήπως εσείς καταλάβατε τι παίζει τελικά με τον Γιάννη Λάτσιο; Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai