Λαμπίρη: "Έχω εξαντληθεί"

«Νομίζω ότι δεν με φοβάται κανένας τελικά και αυτό είναι το μεγάλο μου λάθος», είπε η Χριστίνα Λαμπίρη και παραδέχθηκε...πως θα ήθελε να είναι πιο... σκύλα και σκληρή! Παράλληλα, η παρουσιάστρια μίλησε και για τα επόμενα σχέδιά της, λέγοντας μεταξύ άλλων «έχω κουραστεί με αυτό που κάνω». Η Χριστίνα ήταν καλεσμένη στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV, όπου παραδέχθηκε ότι δεν γνωρίζει τι θα κάνει του χρόνου. «Είναι τόσο δύσκολα φέτος τα πράγματα, που είναι τυχεροί όσοι κρατήσουν την δουλειά τους. Εγώ θέλω να έχω δουλειά και αν είναι μπροστά ή πίσω από την κάμερα δεν με απασχολεί καθόλου», είπε η παρουσιάστρια του Star. «Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω αυτό που έκανα παλιά, την αρχισυνταξία μιας εκπομπής δηλαδή, αλλά θα μπορούσα π.χ. να κάνω την παραγωγή», συνέχισε η Χριστίνα και κατέληξε: «φοβάμαι ότι αν κάνω μεσημεριανό θα είμαι καμένη από χέρι και δεν θέλω ένα μεσημεριανό όπως είναι σήμερα». Μάλιστα, η παρουσιάστρια υποστήριξε πως δεν έχει πρόβλημα το μεσημεριανό αλλά η ίδια: «μετά από 10 χρόνια σε αυτό, έχω ανάγκη ως άνθρωπος να κάνω κάτι που με εξιτάρει. Γιατί όρεξη για δουλειά έχω απεριόριστη. Είμαι σκυλιασμένη να δουλέψω σε νέα δεδομένα, σε νέα project, σε νέες καταστάσεις». «Έχω εξαντληθεί. Έχω δώσει όλη μου την ενέργεια και από την στιγμή που υπάρχουν και εντός και εκτός του καναλιού άνθρωποι που το κάνουν καλύτερα, ας το κάνουν», κατέληξε η Χριστίνα, που δεν παρέλειψε να τονίσει πως με την Ελεονώρα Μελέτη και την Τατιάνα Στεφανίδου έχουν νορμάλ σχέσεις. Star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai