Όσα δεν γνωρίζεται για τον Δημήτρη Βλάχο

Μικρά «μυστικά» του αποκάλυψε ο Δημήτρης Βλάχος. «Στο «Πλάκα κάνεις» γίνονται διάφορες πλάκες. Από τις πιο αγαπημένες μου ήταν αυτή...που έκανε μια κόρη στη μαμά της. Παραλίγο να λιποθυμήσει η μητέρα όταν έμαθε η κόρη της δεν ήταν καλά.»
«Όταν έχω χρόνο ασχολούμαι ως χόμπι με τον στίβο.»
«Έκανα πρωταθλητισμό στα 200 και 400 μέτρα με διακρίσεις σε πανελλήνιο επίπεδο»
«Η τηλεόραση μπήκε στη ζωή μου όταν έστειλα βιογραφικό στο MAD Tv. Εκεί μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω εκπομπή για τρία χρόνια.»
«Λίγοι γνωρίζουν ότι ήμουν τηλεσκηνοθέτης στο Big Brother. Εκείνη ήταν η πρώτη επαφή μου με την τηλεόραση»
«Αγαπημένο μου φαγητό το κοτόπουλο λεμονάτο με ρύζι»
«Είμαι σπιτόγατος. Μου αρέσει να περνάω όμορφα με καλή παρέα στο σπίτι. Επίσης μ’ αρέσει το θέατρο και ο κινηματογράφος»
«Είμαι μηχανόβιος. Απεχθάνομαι το αμάξι»
Πηγή: Έθνος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai