Όσοι νομίζεται πως ο Διονύσης Σαββόπουλος δεν ακούει λαϊκά τραγούδια από νέους τραγουδιστές κάνετε λάθος αφού ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό Down Town
παραδέχτηκε ότι ακούει Νίκο Βέρτη και Νίκο Κουρκούλη!

«Το κορυφαίο κατόρθωμα του έντεχνου είναι ο Μεγάλος Ερωτικός του Μάνου Χατζηδάκι. Ακούω ενδιαφέροντα πράγματα και από τους νεότερους. Τον Μάλαμα, τον Περίδη, τον Αγγελάκα, τον Παυλίδη και τους άλλους.

Εγώ ακούω πάντα τα ίδια: Σοφία Βέμπο, Στραβίνσκι, Τσιτσάνη, διάφορους. Αλλά και ορισμένα λαϊκά τραγούδια δεν είναι πάντα σκουπίδια. Μ’ αρέσουν πολύ ορισμένα του Βέρτη, του Κουρκούλη», είπε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά την οικονομική κρίση, ο ίδιος ανέφερε πως πιστεύει ότι θα προκύψει κάτι καλό από αυτήν ενώ πιστεύει πως και όλοι είμαστε μέρος ενός συστήματος.

«Θα βγει κάτι καλό από την κρίση. Πιστεύω σε αυτή τη χώρα. Πιστεύω στους ανθρώπους της. Θα την αντιμετωπίσουμε την κρίση. Αφού εμείς την γεννήσαμε, εμείς θα την παλέψουμε. Όλοι είμαστε μέρος ενός συστήματος.

Αυτό δεν μας εμποδίζει να σκεφτούμε ή να εκφράσουμε ό, τι θέλουμε. Η δημοκρατία είναι ένα ατελέστατο σύστημα, αλλά δεν ξέρω κάτι καλύτερο. Δεν μετάνιωσα ποτέ για τις επιλογές μου.

Αλλά, ενώ στα τραγούδια μου, τις διατύπωνα με την μεγαλύτερη δυνατή προσοχή και διαύγεια, όταν μου έπαιρναν συνεντεύξεις στα ΜΜΕ, φούντωνα, γινόμουν απόλυτος και μου’ βγαινε ένα ταρατατζούμ. Συγχωρείστε τον άγαρμπο»
, προσέθεσε.

Τέλος, αναφέρθηκε στην εμφάνιση της Καλομοίρας πριν από λίγα χρόνια κατά τη διάρκεια συναυλίας του στο Ηρώδειο ενώ μίλησε και για τις οπαδικές του προτιμήσεις αφού δήλωσε ότι είναι ΠΑΟΚτσής.

«Πολύ ωραίο ήταν το Καλομοιράκι. Έδωσε μια νότα στη  συναυλία για τα γενέθλιά μου. Σιγά το θέμα πια», κατέληξε



cosmo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai