Για τη… φημολογούμενη κόντρα της με την Αντιγόνη Ψυχράμη, το τραγούδι της με το οποίο θα προσπαθήσει να κερδίσει στον ελληνικό τελικό της Eurovision, αλλά και για το «X-Factor», μίλησε η Νίκη Πόντε στην εκπομπή «Επτά» με τη Μαρία Σταματέρη.

«Την πρώτη φορά που άκουσα το τραγούδι μου, μου άρεσε πολύ! Όλοι συμφώνησαν πως αυτό έπρεπε να επιλέξουμε! Ήθελα να κάνω Eurovision. Η συμμετοχή μου είναι σαν όνειρο. Είχα πάθει σοκ, δεν το περίμενα», είπε με χαμόγελο στα χείλη η Νίκη και πρόσθεσε πως από μικρή ήθελε να τραγουδάει: «Από μικρή έλεγα πως θέλω να γίνω τραγουδίστρια, χόρευα και τραγουδούσα συνέχεια, δεν ήμουν ήρεμο παιδί».

Σχετικά με την κόντρα της με την Αντιγόνη Ψυχράμη; «Δεν ήξερα όσα λένε για μένα και την Αντιγόνη. Το έμαθα αφού έγινε γνωστό στα κανάλια. Δεν έχω κόντρα με την Αντιγόνη! Προχθές ήμασταν παρέα στο πάρτι για την Eurovision».

Τέλος, η νεαρή τραγουδίστρια δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην συμμετοχή της στο talent show τραγουδιού, αποκαλύπτοντας την πιο δύσκολη στιγμή της εκεί μέσα: «Η πιο δύσκολη στιγμή στο Χ-factor ήταν στην αρχή που άκουγα άσχημα λόγια από τους κριτές αλλά νομίζω έγινα πιο δυνατή και πλέον δεν με ενοχλεί τόσο πολύ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai