Η Κατερίνα Ζαρίφη ήταν η καλεσμένη που έκλεισε το πιο απολαυστικό «Βράδυ» της σεζόν και μίλησε...
στον Πέτρο Κωστόπουλο για την Ελένη Μενεγάκη, τη σχέση της με τους άνδρες, τα κριτήρια του πατέρα της για τον «επίδοξο γαμπρό» αλλά και το δοκιμαστικό που έκανε για την «Εκδίκηση της Ξανθιάς».
Για τη συμμετοχή της στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη: «Πάω εκεί, κάνω τα γκεσταριλίκια μου. Πάω για μια βίζιτα. Ε, εντάξει, στην Ελένη... αφού είναι καψουρίτσα. Έφυγε ο Μουτσινάς, όπου πάω, φεύγει κόσμος».
Για τους άνδρες: «Μου αρέσουν οι πιτσιρικάδες, αλλά μου τελείωσαν τα παγουρίνο. Εντάξει, και η στολή κάτι μου βγάζει. Εγώ ανοίγω την γκάμα και ό,τι κάτσει. Ουφ, πάει ο πατέρας μου μ’ αυτά που ακούει τώρα. Μ’ αρέσουν οι άνδρες μικρότερης ηλικίας, γιατί κουβαλάνε τη δική μου τρέλα. Δεν μπορώ να τα φτιάξω με έναν μεγαλύτερο που θα μου λέει να πάμε για φαγητό την Κυριακή. Φίλε έχει Ολυμπιακό, πρέπει να πάω. Παναθηναϊκό και Δεξιό ποτέ, δεν μ’ αφήνει ο μπαμπάς. Μπορεί να πήγαινα ένα παιδί με φούξια λωρίδα για μαλλί, επάγγελμα φονιάς αλλά ΠΑΣΟΚ. Εξαιρετικό παιδί θα το έβρισκε ο μπαμπάς».
Για τις εκπομπές που έχει παρουσιάσει και δεν είχαν την καλύτερη τύχη: «Ό,τι έχω ξεκινήσει έχει κοπεί. Ξεκινήσαμε ''Πρωινό Καφέ'' με τρελή επιτυχία, 6 μήνες, τέλος. Μετά το άλλο 15 επεισόδια. Είμαι σαν πριονοκορδέλα, όπου με θέλουν, κόβεται. Επάγγελμα είναι και αυτό, κόφτης λέγεται».
Η Κατερίνα Ζαρίφη είπε ακόμη για το δοκιμαστικό που έκανε για την «Εκδίκηση της Ξανθιάς», που τελικά παρουσίασε ο Γιώργος Λιάγκας. «Τι θα έκανα εκεί δεν ξέρω. Λιάγκας γινόμουν, την κοιλίτσα την έχω. Τότε με πήραν απ’ τον "Πρωινό Καφέ", τρομερό γούρι, πάω και υπογράφω "Πρωινό Καφέ". Χαρά η μάνα, άδειασε τη σερβάντα, για να βάλει τα εξώφυλλα αλλά τίποτα».
Για τις σχέσεις: «Είμαι σχεσάκιας. Τα πάω καλά, είναι όσο αντέξει ο άνθρωπος. Με έχουν αφήσει για έναν άλλον... άνδρα. Δεν το περίμενα. Μου λέει ''χωρίζουμε'', λέω ''ποια είναι η μπιπ να πάω να την σαπίσω στο ξύλο'' και μου λέει ''από δω ο Βαγγέλης''. Ψυχολογικό δεν έπαθα, αν και τον ρώτησα αν του βγήκε από μένα. Αλλά όχι, το είχε από παλιά».
Τέλος, παραδέχθηκε ότι έχει ζηλέψει κάποιον σύντροφό της και τον έχει παρακολουθήσει: «Το ‘χω κάνει αυτό, έχω παρακολουθήσει με συνεργάτη σου, νύχτα με κουκούλα και γυαλιά ηλίου. Ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητο, δύο ηλίθιοι με τα γυαλιά και κοιτούσαμε. Περνάνε οι μπάτσοι γύρω γύρω και μας κοιτάνε και ήταν έτοιμοι να μας ''τσιμπήσουν'', 12 το βράδυ με γυαλιά και κουκούλες, για να μη μας προσέξουν, τόσο ηλίθιοι».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai