Ο Γιάννης Φουκάκης στην Μενεγάκη! Βίντεο

Την άρχισε την Ελένη στο Κρητικό, την έφερε από εδώ, την πήγε από κει, αλλά στο τέλος, της έσπασε...
το νευρικό της σύστημα. Μα κι αυτός ο Φουκάκης...ούτε σε μία ερώτηση της Ελένης δεν απάντησε αμέσως. Από σαράντα κύματα την πέρασε μέχρι να της πει αυτό που περίμενε κάθε φορά. Ασχετα από το ότι για να πει αυτό που ήθελε, έπρεπε να έχει δίπλα του και... υπότιτλους. Η Ελένη ξεκίνησε τις ερωτήσεις στον νικητή του Big Brother. «Πώς το βίωσες όλο αυτό; Πώς πέρασες; Δεν μπορώ να διανοηθώ πώς περνάει ο καιρός εκεί μέσα…» «Ξεκινάς για την εμπειρία. Μπαίνεις και προχωράς. Άμα είσαι ομιλητικός γνωρίζεις τους άλλους, έχεις πράγματα να ασχολείσαι», της λέει αυτός. «Οκ,, αλλά αυτό το κάνεις μία φορά, το κάνεις δεύτερη, μετά τι κάνεις; Πώς περνάει η ώρα θέλω να μου πεις… Ξυπνάτε, κοιμάστε και βλέπετε τα ίδια άτομα. Εγώ αυτό δεν θα μπορούσα να το κάνω…» «Ε, ξεκινήσαμε τις πρώτες ημέρες, ήταν ζόρικα δεν το κρύβω. Δεν παλεύεται καθόλου 119 μέρες μέσα. Όταν όμως πέρασε ο καιρός, είχα την ανυπομονησία να πορίσω όξω!» Μια απάντηση σαφή δεν της έδωσε τελικά, ενώ η προφορά του γινόταν όλο και πιο βαριά. Μέχρι που εκείνη ξίνισε τα μούτρα της και τον παρακαλούσε: «Βρε μία απάντηση σαφή θα μου δώσεις; Μπες στο θέμα μας!» Αποκορύφωμα της κουβέντας τους ήταν η στιγμή που ο νικητής απευθυνόμενος στην παρουσιάστρια, της είπε: «Άκου να σου πω… Ρούλα…» Ντόϊνγκ!!!!!!!Ρούλα; Τι Ρούλα; Ποια Ρούλα; Βαλτός είσαι παιδάκι μου, την είπες Ρούλα; Κουβέντα η Ελένη. Αφού στραβοκατάπιε, είπε: «Ε, φυσιολογικό είναι… άμα βλέπεις την Ρούλα τόσο καιρό, κι εμένα Ρούλα θα με πείς». Έτσι βέβαια έλεγε απ’ έξω της, γιατί από μέσα της πρέπει να έριξε πολύ βρίσιμο. Είδε κι απόειδε η Ελένη και άρχισε τα δικά της. Την στιγμή που με τον Φουκάκη μιλούσαν για φαγητό και κρασιά εξιστόρησε την δική της ιστορία: «Έχω πάει στην Κρήτη και τόσο κρασί που είδα, πραγματικά δεν το έχω ξαναδεί ποτέ στην ζωή μου. Είχα κατέβει κάποια στιγμή στην Κρήτη και βρέθηκα σε ένα βουνό, που δεν θέλω να πω ποιο είναι γιατί μπορεί σε λίγο καιρό να θελήσω να ξαναπάω. Βέβαια, δεν πήγα μέρα μεσημέρι, πήγα 12 η ώρα το βράδυ… ε, το τι κρασί έπεφτε παιδιά, δεν περιγράφεται». Τι να κάνει και η Ελένη, σου λέει αφού δεν μου λέει αυτός τα δικά του, θα πω εγώ τα δικά μου. Πάντως, επειδή, ο Φουκάκης με τον τρόπο που μιλάει είναι ένα θέμα από μόνος του και η Ελένη χρειαζόταν μετάφραση για να καταλάβει τι έλεγε, ο διάλογος ήταν απολαυστικός.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai