Ο Νότης Σφακιανάκης μίλησε στο «LifeStyle» του Alter για την θρησκεία αλλά και την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας. Αρχικά...
ο Νότης Σφακιανάκης είπε πως είναι προκλητικός σε κάθε του συνέντευξη γιατί «δεν έχω άλλο τρόπο να μιλήσω. Όπως μιλάω με τους φίλους και την οικογένεια μου έτσι μιλάω προς όλους. Δεν μπορώ να ‘μαι αλλιώς στην τηλεόραση και αλλιώς με τους φίλους μου. Αυτό το "δίμουρο" είναι κάλπικο, δεν το ‘χω».

Θεωρεί πως είναι ροκ σταρ;
«Ο λαϊκός ο καλλιτέχνης είναι συγχρόνως ένας ροκ σταρ στη χώρα του. Ο ροκ σταρ της Αμερικής ή της Αγγλίας είναι ένα λαϊκός καλλιτέχνης. Το ξένο ροκ είναι το αντίστοιχο του λαϊκού καλλιτέχνη στην Ελλάδα».

Γιατί δεν είναι χριστιανός;
«Χίλιες φορές το ‘χω πει. Από μικρό παιδί το λέω. Έλληνας είμαι και ο Έλληνας χριστιανός δεν γίνεται. Όλοι αυτοί που σας παραμυθιάζουν... δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα. Είμαι ένας άνθρωπος που αγαπά τη ζωή και τη χώρα μου, την πατρίδα μου αφού είναι το σπίτι μου».


Για την οικονομική κρίση της Ελλάδας
«Δεν πάμε στην πτώχευση, έχουμε πτωχεύσει. Όταν χρωστάμε 500 δισεκατομμύρια τα οποία μας έχουν χρεώσει αυτοί που ψηφίζετε τα τελευταία χρόνια, αυτές τις δύο παρατάξεις, μας πούλησαν την πατρίδα. Αυτή τη στιγμή δεν μας ανήκει. Τώρα πρέπει να θυμώσουμε και να αρχίσουμε την αναρρίχηση. Να μην ξανακάνουμε το ίδιο λάθος. Τώρα ο κλήρος πέφτει σε μας. Τώρα πρέπει να διώξουμε όλους αυτούς και να ξαναχτίσουμε τη ζωή μας».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai