Η παρουσιάστρια της εκπομπής «Πάμε Πακέτο», Βίκυ Χατζηβασιλείου μίλησε στο «TV Weekend» τόσο για την τηλεόραση...
και τα νούμερα τηλεθέασης όσο και για τα αρνητικά σχόλια που έχει ακούσει κατά καιρούς. Η Βίκυ Χατζηβασιλείου μιλώντας για την πορεία της εκπομπής της είπε, «μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένη και μόνο που έχω υποστεί 3 αλλαγές και ο κόσμος συνεχίζει να είναι στο «Πακέτο». Είναι μοναδικό στο είδος του, είναι μια εκπομπή που δημιουργεί συναισθήματα, μεταφέρει συναισθήματα αλλά φέρνει και τη λύτρωση. Ενώ το νησί είναι μια συνολική κατάθλιψη, μια συνεχής μουντάδα». Η παρουσιάστρια έχει ακούσει αρνητικά σχόλια ακόμη και για το γεγονός ότι συγκινείται κατά τη διάρκεια της εκπομπής. Η ίδια απαντάει, «δεν πρέπει να μπαίνει κανείς στη διαδικασία να απολογηθεί για την αλήθεια του. Δημιουργούνται έντονα συναισθήματα και δεν ντρέπομαι που τα βιώνω. Αυτό μας κάνει άλλωστε να διαφέρουμε από τα ζώα, τα συναισθήματα». Η Βίκυ Χατζηβασιλείου αναφέρθηκε και στα νούμερα τηλεθέασης, «όταν λέμε νεανικά εννοούμε τα διαφημιστικά. Εγώ δεν κάνω εκπομπή να αρέσει στους διαφημιστές αλλά στους Έλληνες, στο σύνολο. Η εκπομπή μου στο σύνολο είναι απ’ τις πρώτες. Όταν ξεκίνησα να κάνω αυτή την εκπομπή δεν ξεκίνησα να κάνω κάτι που θα αγαπήσουν οι διαφημιστές αλλά οι Έλληνες και το πέτυχα». Σχετικά με τις πρωινές εκπομπές απάντησε τα εξής:
Για το «Πρωινό mou»: «Περίμενα ότι θα πάνε καλά, το είχα πει. Βγάζουν τη γλυκύτητα ενός νέου ζευγαριού, είναι έξυπνα παιδιά και τα δύο».
Για το «10 με 1 Μαζί»: «Δεν μ’ αρέσει αυτή η πρασινίλα του σκηνικού. Δεν θα μπω σε όσα έχουν πει για εγκυμοσύνες. Δεν με αφορά το ξεκατίνιασμα».
Για τον «Καφέ με την Ελένη»: «Η Ελένη μου αρέσει πολύ, γεμίζει το πλάνο. Είναι κουκλάρα, δεν υπάρχει τέτοιο πρόσωπο στην τηλεόραση».
Τέλος, σε ερώτηση που της έγινε για το πώς είναι η σχέση της με τη Ναταλία Γερμανού, απάντησε, «δεν έχει αλλάξει κάτι. Στο χώρο αυτό δεν κάνω φιλίες, δεν έχω ψευδαισθήσεις. Οι φίλοι μου είναι οι ίδιοι και είναι εκτός τηλεόρασης».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai