«Ο ελεύθερος χρόνος μου είναι παιδιά και σύζυγος. Για τον εαυτό μου τίποτα. Α! Πριν από μερικές εβδομάδες πήγα πάλι γυμναστήριο. Όμως...μου λείπει να διαβάσω ένα βιβλίο, να πάω σινεμά, να βγω μια βόλτα», εξομολογείται η Τατιάνα Στεφανίδου στο περιοδικό Celebrity. Σε μια συνέντευξη όπου η παρουσιάστρια δεν μετράει τα λόγια της είπε «Θέλω να δω τα μάτια της Ελένης Μενεγάκη να χαμογελούν ξανά. Έχει χαθεί η λάμψη τους και μου λείπει αυτό. Αισθάνομαι ότι παρόλο που το παλεύει να δείξει ότι όλα είναι ίδια όπως παλιά, την προδίδουν τα μάτια της». Θέλει να αφιερώνει περισσότερο χρόνο στα παιδιά της ενώ όπως λέει δεν καβάλησε το καλάμι. «Γιατί δούλευα και δουλεύω ασταμάτητα και δε μου έμενε χρόνος να σκεφτώ και να απολαύσω τη διασημότητα. Η συμβουλή της για να κρατηθεί μια σχέση ζωντανή; «Θα πρέπει να μη σταματήσει ποτέ να θαυμάζει τον άνθρωπο που έχει δίπλα του. Να μη ξεχνά δηλαδή τι είναι αυτό που ερωτεύθηκε την πρώτη φορά». Η Τατιάνα Στεφανίδου, παραδέχεται πως κάνει δύο τσιγάρα την ημέρα τα οποία θέλει να κόψει, ενώ αποκαλύπτει ότι θα έκανε lifting. «Δεν υπάρχουν tips για κάτι τέτοιο.(νεανική όψη). Όταν πατήσει τα 40, δυστυχώς δεν υπάρχει καμία συμβουλή . Θεραπειούλες απλές και όταν έρθει η ώρα για το lifting να κάνεις τον σταυρό σου να μην παραμορφωθείς».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai