Για τον ξυλοδαρμό της από τον Chris Brown μίλησε η Rihanna σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Marie Claire η τραγουδίστρια Rihanna τονίζοντας πως...το συγκεκριμένο περιστατικό την ταρακούνησε ωστόσο οι μνήμες παραμένουν. "Ο Θεός έχει έναν τρελό τρόπο να δουλεύει και μερικές φορές όταν συμβαίνει κάτι δυσάρεστο, σκέφτεσαι 'τι έκανα για να αξίζω κάτι τέτοιο; Γιατί μου γυρίζει μπούμερανγκ;", είπε φορτισμένη συναισθηματικά η 22χρονη. "Ήμουν χαμένη και συγχυσμένη. Σιχαίνομαι να μιλάω γι' αυτό, αλλά ήταν κάτι τόσο τρελό και αισθανόμουν πως δεν ήμουν ο εαυτός μου. Είναι τρομακτικό, γιατί τίποτε από ότι λες ή κάνεις δεν νιώθεις ότι είναι δικό σου. Απλά χάνεις επαφή με ότι αγαπάς και ότι κάνεις στην καθημερινότητά σου. Αισθανόμουν σαν ένα άδειο δοχείο", συνέχισε την εξομολόγησή της δακρυσμένη. Η ίδια αναφέρθηκε και στην κριτική που δέχτηκε όταν παρά τα όσα πέρασε στο πλάι του Chris Brown ξαναέσμιξε μαζί του. Επισήμανε πως μια μέρα ξύπνησε και κατάλαβε πως έπρεπε να αλλάξει σελίδα στη ζωή της. "Θυμάμαι απλά πως ξύπνησα μια μέρα και ήξερα πως το είχα ξεπεράσει. Χρειαζόμουν αυτό το καμπανάκι στη ζωή μου. Χρειαζόμουν να αλλάξω σελίδα και αυτό μου έδωσε ο Θεός. Όλα αυτά τα απαίσια πράγματα που λένε για σένα σε αποδυναμώνουν. Αλλά μόλις σταθείς στα πόδια σου -αν καταφέρεις ποτέ να σταθείς στα πόδια σου- αυτό είναι το απόλυτο κατόρθωμα", σημείωσε μεταξύ των άλλων. Και όπως έδειξαν τα πράγματα, η Rihanna συνέχισε τη ζωή της με νέες επιτυχίες και έχοντας στο πλευρό της τον Matt Kemp.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai