Η Χριστίνα Λαμπίρη έκανε την Τατιάνα Στεφανίδου να κλάψει

Καλεσμένη του «Αξίζει να το Ζεις» ήταν η Χριστίνα Λαμπίρη, η οποία κάθισε στον καναπέ της Τατιάνας Στεφανίδου και την έκανε να βάλει τα κλάματα on air! Αφορμή...
για το κλάμα της Τατιάνας ήταν τα λόγια της Χριστίνας για την σχέση της με τον πατέρα της αλλά και τον σύζυγό της. «Στήριγμα της οικογένειας ήταν πάντα ο πατέρας μου», είπε η παρουσιάστρια του «Super Star» και συνέχισε: «μου λείπει ο πατέρας μου πολύ, πάρα πολύ. Και να σου πω και κάτι; Υπάρχουν πραγματικά στιγμές που ο Θανάσης μου θυμίζει τον πατέρα μου πάρα πολύ. Όχι μόνο στη συμπεριφορά...». Αυτά τα λόγια συγκίνησαν την Τατιάνα που δεν δίστασε να βάλει τα κλάματα την ώρα της εκπομπής! «Είναι δυνατόν να μην κλαίει ο καλεσμένος και να κλαίω εγώ;», διερωτήθηκε η ίδια. Η Χριστίνα προσπάθησε να της φτιάξει το κέφι και είπε χαριτολογώντας: «μήπως έχουμε εγκυμοσύνη; Αν υποψιαστώ ότι θα το διαβάσω στο "Down Town" θα γίνω έξαλλη, στο λέω». «Όχι καλέ, ο άνδρας μου θέλει να νταντέψω αυτόν τώρα», απάντησε η Τατιάνα. Η Χριστίνα συνέχισε την πλάκα περί εγκυμοσύνης και ρώτησε την Τατιάνα πότε θα πάει στο «Super Star» για συνέντευξη. Όπως απάντησε η Τατιάνα -συγκρατώντας με δυσκολία τα κλάματα- σε ερώτηση της Χριστίνας, αυτό που την συγκίνησε ήταν η σχέση της με τον πατέρα της γιατί έχει και εκείνη την ίδια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai