Η Φλώρα Θεοδώρου "έπεσε στα πατώματα" για τον Δάντη

Δύο ημέρες μετά τη νίκη της στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό «Eurovoice 2010», η Φλώρα Θεοδώρου εμφανίστηκε στην εκπομπής της Τατιάνας Στεφανίδου «Αξίζει να το ζεις» και μίλησε...
για την θυελλώδη σχέση της και τον χωρισμό της με τον Χρήστο Δάντη. Μια δακρύβρεχτη συνέντευξη που σίγουρα θα συζητηθεί, καθώς η Φλώρα είπε χαρακτηριστικά: «Ναι, τον ερωτεύτηκα πολύ. Ήταν ένας έρωτας που με έριξε στα πατώματα και με έκανε να τα παρατήσω όλα», παραδέχτηκε η Φλώρα. Για χάρη του έρωτα η Φλώρα παράτησε μέχρι και τη δουλειά της, προκειμένου να αφοσιωθεί σε ένα γάμο που τελικά δεν ευδοκίμησε. «Θεωρούσα πιο σωστό να είμαι στο σπίτι, γιατί σε αυτή τη δουλειά που κάνουμε είναι δύσκολο δύο άνθρωποι να κάνουν το ίδιο. Πρέπει κάποιος να αφιερώνει πιο πολλές ώρες. Είμαι παραδοσιακή γυναίκα. Μπορεί να ακούγεται αντιφατικό με τη δουλειά που κάνω αλλά, για παράδειγμα, στο σπίτι μας, στην οικογένειά μας, δουλεύει αυτό». Ο Χρήστος όμως δεν της φέρθηκε σωστά. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της, εκείνη παράτησε τα πάντα για χάρη του, αφοσιώθηκε σε εκείνον και το σπιτικό τους, εκείνος όμως δεν την στήριξε. «Ένιωθα καλά αλλά δεν είχα τη στήριξη από εκείνον. Πλέον θυμώνω με αυτό. Θα ήθελα, αφού εγώ ήμουν σωστή γι' αυτή την οικογένεια, να είχα από αυτόν τη στήριξη. Μου ζήτησε κάτι αλλά μετά, όταν σταμάτησα απ’ τη δουλειά, άρχισε να αλλάζει ο Χρήστος». Η Φλώρα φυσικά δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο τρίτο πρόσωπο που υπήρχε ανάμεσα τους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Labels

Copyright © 2012 Afroditaki's World / Template by : Urangkurai